Субота
28.06.2025
06:27
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт учителя початкових класів Пришлюк Алли Василівни
Головна Реєстрація Вхід
Блог »
Меню сайту

Категорії розділу
новини та події [11]
Турботливим батькам [31]
Це цікаво... [14]
Корисна інформація [15]

Прислів'я дня

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 74

Свята та події
Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2013 » Листопад » 01 » Методологія проведення моніторингу в Україні 2013 року
20:01
Методологія проведення моніторингу в Україні 2013 року

Мета моніторингових досліджень - відповідно до завдань державної політики в галузі освіти – з'ясувати рівень засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу з основних предметів за результатами їхнього навчання в початковій та основній школі.

Цілі моніторингового дослідження для системи освіти – виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їх подолання, покращити та удосконалити якість освітньої галузі: внести корективи в Державні стандарти, удосконалити чинні навчальні програми і підручники, навчальні плани, поліпшити організацію навчального процесу, підвищити педагогічну майстерність учителів, оснастити школи сучасним навчальним обладнанням та комп’ютерами.

Інформування освітян та широкого загалу громадян (науковців, викладачів, методистів, учителів, батьків) – оприлюднення інформаційно-аналітичних матеріалів з результатами моніторингу в засобах масової інформації, на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Цілі моніторингового дослідження для батьків –одержання об’єктивної інформації про результати навчальної діяльності учнів, з'ясування рейтингового рівня знань з метою визначення прогалин у вивченні шкільних предметів для покращення успішності в навчанні. Кожна дитина за результатами виконання завдань отримує рейтингову оцінку та характеристику навчальних досягнень відповідно до визначеного рівня:

• початковий – якщо сумарний бал за виконання тесту менше 50 відсотків від максимально можливого сумарного бала;

• середній – якщо сумарний бал за виконання тесту в межах від 50 до 70 відсотків від максимально можливого бала;

• достатній – якщо сумарний бал за виконання тесту в межах від 71 до 90 відсотків від максимально можливого бала;

• високий – якщо сумарний бал за виконання тесту більше за 90 відсотків від максимально можливого сумарного бала.

Термін проведення – 12 листопада – 12 грудня 2013 року.

Форма проведення– контрольні роботи тривалістю 45 хвилин у форматі тестових завдань закритого і відкритого типу.

Суб'єкти моніторингу – учні 5-х і 10-х класів; учителі предметів, з яких проводиться тестування.

Матеріали для проведення – збірники тестових завдань з основних предметів.

Структура збірника тестових завдань:

1. Звернення до батьків.

2. Пояснювальна записка для учня та вчителя.

3. 10 варіантів тестових завдань.

4. Бланк відповідей + анкета для учня (4–5 запитань).

Структура методичного збірника:

1. Звернення Міністерства освіти і науки України.

2. Звернення Президента Національної академії педагогічних наук України В.Г. Кременя.

3. Наказ МОН України «Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти» (від 17.07.2013 р. № 995).

4. Інструктивно-методичні матеріали для вчителів, методистів про організацію, проведення, оцінювання та узагальнення результатів моніторингу, а також графік проведення моніторингу.

5. Анкета для вчителя.

Категорія: новини та події | Переглядів: 401 | Додав: Алла | Теги: Методологія проведення моніторингу | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

новини школи
[16.03.2018][Новини 1-Г класу]
Стежкою добра (0)

Календар
«  Листопад 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

фото дня

Рік в Україні ...

Погода

Пошук

Архів записів